Přeposlat Xiaomi P.C.6000 Kč Nyní 2500 Kč nepoužívaný

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Xiaomi P.C.6000 Kč Nyní 2500 Kč nepoužívaný

Cena

2 500 Kč

Značka

Xiaomi

Typ

Nabídka

Popis:

Xiaomi P.C.6000 Kč Nyní 2500 Kč nepoužívaný. Nevhodný dárek koupeno v dubnu 2017

Články o značce Xiaomi

Xiaomi představilo nový Mi Mix 2S s tenkými rámečky, bez výřezu displeje a s brutálním výkonem

Xiaomi představilo nový Mi Mix 2S s tenkými rámečky, bez výřezu displeje a s brutálním výkonem

30.03.2018 | Čínský výrobce Xiaomi představil novou verzi svého ,,bezrámečkového“ telefonu Mi Mix, která dostala jméno 2S. Jedná se o přímého následovníka modelu…

Xiaomi představilo dvě novinky, telefony Redmi Note 5 a Note 5 Pro

Xiaomi představilo dvě novinky, telefony Redmi Note 5 a Note 5 Pro

19.02.2018 | Vyznat se mezi čínskými telefony není zrovna dvakrát jednoduché a platí to také pro nabídku firmy Xiaomi, která patří mezi ty nejznámější. Tato…

Xiaomi Mi Note 3 uspělo v testech DxOMark a je na sedmém místě

Xiaomi Mi Note 3 uspělo v testech DxOMark a je na sedmém místě

15.12.2017 | Specialisté z webu DxOMark otestovali před nedávnem představenou novinku od Xiaomi, model Mi Note 3 a tento telefon svým výsledkem v oblasti…

Xiaomi představilo sourozence Redmi 5 a 5 Plus, atraktivní novinky nižší třídy s tenkými rámečky

Xiaomi představilo sourozence Redmi 5 a 5 Plus, atraktivní novinky nižší třídy s tenkými rámečky

11.12.2017 | Čínské Xiaomi představilo další dva telefony ze své nesmírně populární modelové řady Redmi, která se vyznačuje hlavně skvělým poměrem cena / výbava.…

Další články

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.